3 Januari 2012

Dagarna efter nyår har jag inte gjort ett skit, har tagit det lugnt och kollat massor av film.

På nyår drog Patricia och jag till Elin och gjorde oss iordning där, provade dock massor av klädet och det slutade med att jag lånade en klänning av Elin och Patricia lånade min. Sen kom Anna och Nellie så vi käkade Tacos och Anna åt självklart billys.. Haha,
Vi gick ner runt åtta och jag va där till halv ett tror jag, sen drog jag hem till len-Marie och sov där.
Vem gav ni eran nyårs kyss till? Min säger jag inte. ;) haha

Nu ska vi snart käka, sen åker nog Patricia och jag in till Målilla en stund. Får se vad som händer. Vill dock se Patricias iPhone 4 hon köpte idag.. :D


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

Billyyyyyyys<333



Louise.. ja tycker ni kommer in till målilla och så hör ni av er till mig, jag vill nämligen GÄÄÄRNA veta vem du gav din nyårskyss till för detta har jag inte hört.... ;) haha!

2012-01-03 @ 18:23:15
URL: http://annasaramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0