TRÖTT

Det blev ingen lång dag idag. Hade bara två lektioner idag så slutade vi vid ett så vi sprang till bussen.
Följde med patricia hem och tanken var att vi skulle plugga men vi fastnade framför scrubs, men lite hann vi med.
Funderar på att gå och sova, ska åka till Kalmar imorgon med klassen och kolla på en rättegång och kolla på något museum. Ska försöka hinna med att köpa något tills i helgen med. men får se. 

Ska försöka lägga in lite bilder från resan när jag har tid. Det är lite mycket den här veckan.

jag gjorde fransk-manikyr i grekland, men jag har ingen aning om vad hon hade på naglarna för dem känns som lösnaglar och mina ögon lurar mig så jag tror hela tiden det är det, så jag vågar inte röra någonting typ. haha?
Bilden blev inte så bra så kanske inte syns, men jag tycker det.


jag gjorde fransk-manikyr i grekland, men jag har ingen aning om vad hon hade på naglarna för dem känns som lösnaglar och mina ögon lurar mig så jag tror hela tiden det är det, så jag vågar inte röra någonting typ. haha?
Bilden blev inte så bra så kanske inte syns, men jag tycker det. Kan vara dock för att hon filade dem som det men älskar dom! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0