TRÄNA



oj, blev till att sova hos Malin inatt igen, eftersom mamma jobbar natt och jag ska med Malin och träna sen. Ska med henne och Erika och köra spinning i silverdalen. Får se hur det går. Jag som är sämst på att cykla. Så ska åka lite tidigare eftersom det är första gången för mig, så jag vet lite vad vi ska göra osv..
Imorgon åker jag nog hem tror jag iaf.
Har dock slutat röka! har inte rökt på hela veckan + helgen, Så nu lägger jag av med skiten! men en festryk kan nog dyka upp då & då men. Men nu stället jag in mig på träningen ist! (Y) happyface!


Kommentarer
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

shhit så góod louise!! :D:D fan så duktigt;)

2011-10-13 @ 13:39:42
URL: http://twentyfourminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0