TORSDAG.

Ligger nu i soffan och håller på att somna känner jag, Så funderar på att gå och sova. Men tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg innan..
Blev lite stressigt idag när jag skulle till farmor, för bussen va så himla dryg. Och gick och kollade synen efter skolan och jag är översynt typ? så blir att ha glasögon vid tv, data eller läser. inte lika kul......!!
Efter jag va hos farmor och käka lite så började jag packa lite smått. Nu är frågan vad man kan ha med sig? har ju fasen inga kläder!!? så får väl ta med pappa och handla lite när vi kommer fram (a)) hehehe.

Och jag har tydligen uppfattat det hela fel.. Vi åker på lördag kväll vid 22:00-23:00 till flygplatsen. så åker klockan sex på morgonen från sverige ;) SÅ HIMLA SKÖNT DET SKA BLI!! I LOVE IT.
så är hemma i målilla vid ungefär 19:00 nästa lördag.. men nu ska vi inte tänka så långt fram än.!
PUSS&GODNATT



Kommentarer
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

Hahah ja fan så pinsamt va? ;) HAHA.. nej men vadå är den snyggare? :D säg måste veta

2011-10-13 @ 23:16:49
URL: http://twentyfourminutes.blogg.se/
Postat av: Emmeli

såg att du länkat till min blogg, tack! :) har gjort en länk till din nu också, som tack :) hih

2011-10-13 @ 23:32:34
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0