SISTA INLÄGGET FÖR IKVÄLL.

Jaha nu har man varit hos mormor och fixat tvn och fikat lite, men käka bara hennes nybakta mackor. Och nu ska gå upp och tvätta mig och sen lägga mig i soffan en stund. Imorgon slutar jag vid tre och då ska jag hämta Felix på fritids och sen Arve på dagis. händer förmodligen inget annat imorgon eller i helgen.

Uschabuscha! när vi va på vägen mellan Målilla och Hultsfred så tyckte jag att jag såg en skugga brevid oss, men trodde det va av bilden bakom oss. Men det var en STOR bamse älg! Han va precis brevid bilen och det kändes så äckligt att se ett sånt stort älg huve i framrutan. Men som TUR vi hade så stannade den till eller saktade den ner så vi körde inte på den. Med tanke på hur stor bara hans huve va så hade det nog blivit en stooor smäll. Fick ändå en liten chock. Man får upp så mycket bilder i huvet i bara någon sekund om vad som skulle KUNNAT hänt. Inte alls kul. Men är så enorm glad över att den saktade ner.
Nä nu får jag ta dicka varmt oboy så jag kan lugna ner mig lite. (y)

Ahh dom är inte så små trotts allt! :)

Kommentarer
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

Fy fan såå stor :o

2011-10-07 @ 10:15:35
URL: http://twentyfourminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0