plugga hela kvällen!

Hej..  har precis kommit hem efter en dag i Kalmar med klassen. Vi skulle kolla på någon rättegång och sen fick vi käka och handla lite. Köpte tre ringar och sen ett linne. Va dock lite segt att gå upp vid fem imorse, eller försov mig så gjorde mig klar på 3 min. Inte illa av mig inte! somnade nästan på tåget så gick och köpte en kaffe.

Nu har jag duschat och lite så ska nog packa lite saker och sedan åka till Målilla för att sova där inatt. Hahaha hade tänkt att jag skulle plugga idrotten stenhårt ikväll men så upptäcker jag nu att jag inte har med boken hem., Då blir man lite irriterad faktiskt. Men får väl plugga lite hälsa då och fixa idrotten imon bitti. BRA LOUISE.
Så har vi engelska prov på fredag med så detta kommer ju gå rakt åt skogen känns det som, Men får hoppas på det bästa! Ska dock kanske ut och ta en kvälls promenad med Anna sen. slutet gott, allting gott!





klädvalet till imorgon. check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0