OLD TIMES IS BETTER THAN NEW TIMES


herregud vad jag har förändrats sen detta kort togs, så liten jag va då. blir lika förvånad varje gång jag ser de.
aja.. va hos mormor en sväng, mamma skulle hämta potatis och sen rullade håret på henne. Mamma skulle egentligen åka till hultsfred och gympa men när vi åkte från mörlunda så va de fem minuter kvar tills de började så hon struntade i de. 
Jag tycker det är så drygt att åka igenom emmenäs och rosenfors om man ska till mörlunda för dom bygger om den stora vägen. Men kanske lite kul för dom att se lite trafik ;) (inte för att skryta men vi har faktiskt massa trafik här ute faktiskt, lite för mycket tycker jag!) hahahah 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0