HÅLA *


Gud så trött jag va imorse, va nära på att stanna hemma men det gjorde jag inte som tur va. På idrotten så hade vi intervallträning oh det va så satans jobbigt, dock med min träningsvärk i hela kroppen!! inte alls skönt. as god mat i skolan med så satt där ett tag och halv sov.
Har håla nu, eller det är en (stöd) timme men är typ klar med saker och ting så behöver inte gå dit. Så börjar vid 14:20. Funderar på att dra ner och köpa en energi dricka? känns som det behövs, Slutar 16.00 idag så måste ju orka med det med (y) ska redovisa om landet imorgon på engelska med så får väl kolla igenom det ikv.
FAN VVAD JAG LÄNGTAR TILL GREKLAND! helt galet! dock fyller pappa år den 18 så får se vad man kan göra då?? hmmm.... men hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0