FREDAGSMYS



Det var länge sen jag satt hemma en fredag. Men det är ändå skönt att få vila ut.
Det gick bra att hämta felix och arve idag. Efter jonas kom hem så åkte calle och jag till Vimmerby en sväng. Jag köpte en ny ögonfrans-böjare, en rosa pincett och en randig tröja. (den på bilden) fanns bara L kvar och jag skulle ha S men jag gillar pösiga kläder och isf kan ju mamma låna den med ;)  dock att min arm ser helt fucked up. hur som helst.. Käka på sibylla och sen tacos när vi kom hem så imorgon blir det än lång runda för mig! känner mig jätte svullen!!  Men nu ska jag krypa ner i soffan med filten och kolla på irene huss. PUSS OCH HA EN BRA FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0