FREDAG

Nu har jag kommit hem från hultsfred. Va hos Malin som skrev ett sms att min bikini hade kommit hem, så gick dit. Vi fikade lite och sen kom patricias pappa och hämtade oss.
Får se vad som händer ikväll, men ut ska jag iaf! åker ju imorgon kväll.. ska ta och packa i det sista nu och sedan käka lite och dra upp till Patricia. Men ska nog ta en dusch innan? eller??

Har kollat lite på hemsidan om vårat hotell i Grekland, verkar najs som satan! klicka på länken om nu är nyfikna och vill kolla vart jag ska bo.
http://www.airtours.se/grekland/rhodos/hotell/ialyssos/ialyssos-bay/#closing

men nu blir det att ta tag i allting med så har inte tid med att sitta här. Måste dock dricka lite kaffe så jag kommer igång och inte går och lägger mig! Hejs!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej!



Fin blogg du har!



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :)

Kommentera i min blogg när du följer mig, så följer jag dig med! :D

Kram! / louise

2011-10-16 @ 16:58:05
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0