....

gick igenom alla mina inlägg och kollade på det jag la ut om olyckan. snacka om äckliga nyfikna ....  . hade över 200 som kollade min blogg från den 3/6 till 8/6 .´jag tycker de bara är så himla fult gjort? asså. anledningen till att jag förklarade allting vad för att jag inte pallade frågor. men jag skrev det typ tre dagar efter olyckan, och alla kollade direkt på morgonen då olyckan hände. Men meningen va ju att ni skulle förstå men inte att ni va inne och kollade och se om jag lagt upp ngt samma morgon som vi körde i, jag menar va trodde ni liksom..  ajaa. tyckte bara ni skulle veta de..  ;/   '' så om jag blir upprörd eller blir ledsen på någon så blir jag det dubbelt så mer än vad jag egentligen är. eftersom jag redan mår så dåligt som jag gör. men visar det inte direkt. Men ibland önskar jag bara att jag får komma bort här ifrån. HELT OCH HÅLLET!

jag mår fortfarande dåligt av det, psykiskt, och min skada i knäet är fortfarande kvar.


Alla som inte vet så satt vi två i baksätet, jag i mitten och patricia bakom passagerar sätet.. och det va bara vi två som flög ut ur bilen.


Det var vid tretiden i morse som bilen körde ner i en villaträdgård nära Hagelsrum mellan Målilla och Hultsfred.
Två unga killar och två unga tjejer satt i bilen. De båda tjejerna fördes till länssjukhuset i Kalmar och de två killarna till Västerviks sjukhus. Den 19-årige kille som var passagerare i bilen avled efter olyckan. Två av ungdomarna klarade sig med lindriga skador.  <--
´jag & Patricia.
Föraren är misstänkt för rattfylleri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0