DET KAN ALDRIG BLI BRA.


haha såhär borta ser jag ut på morgonen när jag ska bege mig mot skolan. den tog imorse, usch va trött jag var.

SÅÅÅÅ nu har vi kollat på den senaste Irene Huss filmen. as bra va den, men ändå ett dåligt slut och massa skumma gubbar i. Så hoppas det kommer en fortsättning! Är jätte trött men vill inte sova än, ska försöka vara uppe till elva, haha bara för att.... nä men annars vaknar jag så himla tidigt och jag vaknar om nätterna. Så är jag as trött när jag ska sova så sover jag hela natten. bra tänkt!!

så får leta vidare på någon film man kan se och senare blir det sängen.  vet inte inget mer jag kan skriva om. utan att säga godnatt & ta det lugnt till alla som festar. hahaa! *blink*

Kommentarer
Postat av: Bästa rickard

du behöver ingen skärp idag heller:D

2011-10-08 @ 02:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0