skräck film är inte min grej

laddade ner en skräckfilm för ett tag sen men vågade inte kolla på den själv. Men nu gjorde jag de och tror inte ens jag såg hela filmen, kudden låg i vägen och orkade inte flytta på den *host* hhaha! men hellre kolla på skräck med någon, då är de inte såå läskigt? så nu kollar jag på scrubs ist. haha. Dock har jag inget annat att göra, men de finns inte att göra så mkt i hagelsrum eller i Målilla... fasen vad jag hatar den här hålan!

Bad mamma kolla mitt kort förut och hade tydligen 600 på de? dock ska jag få pengar av pappa med sen, så kanske har 1600 tills torsdag. HOPPAS! då blir det ganska najs att shoppa! men ska inte försöka handla upp allt.
och får dock hoppas på att mina kläder kommer hem imorgon, gör dom inte de blir jag ledsen :(
men nu blir det att hoppa in i duschen! Ha de fint.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0