Sista inlägget för i helgen

Nu har jag varit ute och gått, duschat, rakat benen och nu har jag ansiktsmask och så har jag packat klart. Nu är jag redo att bege mig till Göteborg! dock tror jag att detta blir de sista inlägget tills jag kommer hem, blir nog ett inlägg på söndag eller kanske hinner jag med att visa upp de jag köpt på lördagen. Dock fyller mamma år på söndag så blir att gratta henne och lite då, myys.
Men nu ska jag ta mig en *drink* inte alkohol utan så jag sover bättre på natten ;) så blir det nog sängen.
Nu är jag sugen på att köpa en sådan moppe som dom flesta killar har, kanske måste lära sig växla först och sen någonting med kopplingen eller något? hahaha. fast man skadar sig ju bara  :O hela mitt vänstra ben på typ sidan är blått(blåmärken) och svullet? hahahaha. iaf men nu blir de nog liiiite film. Ha de fint!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0