panik!

PANIK! jag skulle börja packa lite och såg att jag hade en fläck mitt på linnet, fan sprang ner till källaren och leta bland alla flaskor efter klorin, som tur va att vi hade de, lucky me!  så nu la ja ner alla mina linnen i en hink med vatten+klorin. Så får se om fläcken går bort. Lite måste den ju göra de iaf? så får väl fortsätta packa, sen tror jag att jag ska hoppa in i duschen igen? även att ja duschade igår. Men just nu känns de som en bra idé..
hmm, har pratat lite med föräldrarna och så ar fått ihop 2000 till imorgon och de ska nog räcka för mig? jaa jag tror nog de. jag vill handla nu! haha men hur som helst så ska jag fixa lite nu. har endel saker att göra så får vi se om jag skriver något innan jag åker imorgon. Annars skriver jag när jag kommer hem. :)
Ha de fint! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0