och så helt plötsligt blev jag trött.

efter en lång dag i skolan och försökt packa lite så blir man lite trött. dock måste jag raka mina ben med, om man nu ska gå i shorts i göteborg, man kanske stöter på en goooding?
Men en sak som jag är redigt sugen på nu är en omelett med räkstuvning i ! shiit, tror jag ska börja gegga ihop någonting och sätta mig ute och käka lite? sen ut och gå med mamsen.
har inget mer att skriva men om ni kanske vill veta har jag saaaaatans jävla ont i mitt ärrrrr!! verkligen inte skönt..
dock lite scary, för de va ju ett tag sen jag opererade mig? eller ah, i januari eller februari? 
men nu ska jag glo igenom skafferiet! Ha de fint!  =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0