if you jump I jump

Skolan gick rätt segt idag. Och såklart när jag är pepp på att göra klart min (grej) på slöjden så är såklart inte läraren här idag. *suck*  så vi hade so ist.. Dock fick jag reda på att jag klarade fysiken. Så lite glad är jag allt.
Och galet varmt det va idag med eller? tur jag tog med mig shorts till skolan då ;)
Idag får vi se vad som händer, (om det nu gör de) lite senare tror jag att jag ska gå ut en sväng? det är för varmt för de nu tycker jag. Så får gå ut och sätta sig i solen och plugga lite. Imorgon är det sista dagen i skolan, sen drar vi till Göteborg!! Satan vad jag längtar nu asså! men nu ska jag försöka göra något, satsar nog på en dusch.
Ha de fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0