du är mitt förflutna, måste tänka framåt.

Nu längtar jag verkligen till torsdag! Vill till Göteborg och handla! men får hålla tummarna på att mina kläder och solglasögonen kommer in tills dess, skulle inte vara fel att ha med sig de. tror jag börjar bli shoppingberoende nu inför sommaren, vill ha massor av sommarkläder och skor + andra massa saker till sommaren!
Men det som är ännu bättre är att mamma,mormor,anki,maja ska till Göteborg helgen efter avslutningen, och då ska jag handla meeeer! (a)  hehehehe.

De är bara 25 skoldagar tills vi slutar, de ska bli såååå skönt men ändå nervöst. Dock måste jag bli klar med lite saker i skolan som jag måste fixa. Och min (grej) på slöjden som jag har hållt på med ett bra tag.. FASEN! HUR SKA DETTA GÅ!? för V.21 har vi inga lektioner på hela veckan, elevensval vecka. Så jag har halva nian har show så då måste vi ju komma på något kul att spexa om!  Men nu ska jag fortsätta plugga lite biologi. Ha de fint!




you will always have a place in my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0