06.40

Nu har jag precis gått upp, Är inte speciellt trött heller? så himla skönt de!  Nu på morgonen ska vi ha orientering. blä
Så sitter och funderar på om jag ska ta med mig ett par extra skor eller något? för de är väl lite blött ute på morgonen och de är inte så skönt att gå runt med blöta skor en hel dag? Tror jag tar med mig ett par extra strumpor med ;)             jag har typ någon fobi att jag kan inte vara utan strumpor. Innan sov jag med dom till och med, men nu har jag lagt av med de. Men jag tycker det är så äckligt att gå i massa smuts och uuuuuussscch så har solar med strumpor så mina fötter är jätte vita till skillnad från benen då. Men men.. Måste nog börja komma igång lite här. hörs senare. Ha de fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0