WE FOUND LOVE.










Julafton va helt okej, käkade lite med mormor och morfar, där efter kollade vi på Kalle anka.. Tror jag börjar bli gammal, höll på att somna under Kalle anka?? inte okej!
Runt fem kom Jonas & Malin med barnen. Då började Felix och Arve dela ut julklappana. Blev nöjd med mina. Inte för att jag hade önskat mig något speciellt men det blev bra iaf..
Orkade inte ta kort på allting, men tyckte mycket om iPhone dockan, och dem otroligt söta vantarna av mamma!
Senare på kvällen gick jag upp till patricia. Vi satt och pratade lite och sen kollade film.

Idag åkte vi till mormor och åt där. Kollade på peter pan med innan vi åkte hem. Så nu är frågan vad man ska göra. Antingen kolla på film eller verkligen försöka hitta på något?
Jag fick ju Pelle svanslös julkalender i julklapp, så man kanske ska se den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0