BILD BOMB















är så himla rastlös.. men då tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder. Endel är gamla och endel är inte så gamla. Idag har jag mest bara varit seg, tog en dusch när jag vaknade och sen halv sovit i soffan. När mamma kom hem så plockade jag fram lite tomtar och grejor..

Imorgon är det julafton! det känns verkligen inte. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, och vad jag kommer få i julklapp såklart!. Snart fyller jag ju år med, Men för mig spelar det inte så stor roll med födelsedagar.. 
Och nu vet ni hur jag kan se ut i ljust hår med, men tyvärr la jag bara ut bilder då jag precis vaknat...

huset med massa snö på är mormor & morfars hus. De ligger i Karlsbo. AS MYSIGT.
älskar dock Malin & Jonas (nya) kök, färgen på väggen och det vita golven.! love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0