#

Hatar rubriker kan jag ju säga.. Men iaf.
Igår åkte Anna och jag med 10:08 tåget till Kalmar och handlade lite. Hittade lite saker, och anna lite kanin grejer, hehe. Köpte mig iaf ett par skor, och det behövdes verkligen. Käkade dock på Ikea, satan så gott de är!
Vi åkte hem med martin som va så snäll att erbjud sig att köra hem oss, så va hemma vid åtta typ?

Anna gillade iaf att pröva mössor, Haha! När vi va i djuraffären kunde jag inte låta bli att kolla på den sööta lilla sköldpaddan.. Anna och ja köpte dock ett par rosa tofflor med hello Kitty på,(billiga & söta) hehe...

Nu har jag kommit till ett problem med vad jag ska ha på mig.. Antingen klänningen eller kjolen????! har verkligen ingen aning.... SHIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0