att vara sjuk är inte min grej..

har ont överallt och orkar ingenting.. Varje gång jag ska ställa mig upp eller gå någonstans får jag sån himla huvudvärk.. Har inte orkar skriva dom här två dagarna.
I måndags tog jag fem över ett bussen för jag kände mig seg, sen när jag var påväg hem så frös jag som satan, skakade tänder till och med. La mig i soffan och somnade dirr, när jag vakna så tog jag febern och jag hade 39,4.
Men idag har jag inte feber iaf. Har bara ont i halsen som tusan och nacken & huvet.
Idag har jag tänkt att orka duscha och sen sova massor! dock ville farmor att vi ska komma och äta hos henne, men vet inte om jag orkar de.. eller om jag vill smitta ner alla i min närvaro.
Om jag inte blir frisk förräns lördag så vet jag inte vad jag gör....
Känns jätte tråkigt att inte vara i skolan sista dagen, men så kan det bli ibland med... *suck*
Nu ska jag duscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0