THE LAST DAY BEFORE SCHOOL


Sista dagen innan skolan börjar blir till att städa lite.. Vaknade vid tolv och började dagen med en film och nu ska jag lägga i en tvätt, Ska dock kolla vad man skulle kunna tänka sig att ha på sig imorgon?
Ska försöka ta och gå en sväng idag med och lyssna klart på min ljudbok ''män som hatar kvinnor''
och sen en dusch på de.

I fredags så blev det inte alls någon filmkväll som jag trodde de skulle bli, utan vi drog till Kevin på fest, sjukt kul blev det! så vi åkte/cyklade hem vid halv sex på morgonen. Så det blev filmkväll på lördagen ist. och sen beställde becca, Patricia & jag pizza och kollade på fast and the furious. gick hem vid ett och somna dirr..
och nu är det en tråkigt söndag igen.. pallar inte göra ngt så ska nog ladda ner lite mer filmer och mysa i soffan?
det låter som den perfekta söndagen! skriver senare! CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0