godnatt?

Kvällen har spenderats med massa film och ett litet samtal med patricia. och nu är klockan två och jag kan inte sova.. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud så jag blir galen.. allt som hänt & allt som ska hända, det är en stor press på en nu, och det håller på att bli för mycket nu känner jag. Vet inte hur man ska klara av en sån här situation som denna? är det bara att försöka gå vidare eller ska man tänka mer på det? jag har inte en aning.. det kommer alltid tillbaka samma tankar hela tiden. Dom försvinner aldrig.
man försöker att se så bra ut som möjligt och inte visa hur man borde se ut, försöka visa att allt är som vanligt.. Men det vet jag ju själv att det inte är? men jag deppar inte ner mig för de,. jag försöker iaf, och det är jag glad över.. men ibland orkar man bara inte.  just keep trying .. såhär är det för mig varje kväll när jag ska gå och sova. så eftersom jag inte kan sova så kändes de lika bra att skriva ner de. kanske lättar på trycket lite? kanske, kanske inte.. hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0