@filmväder


Vaknade av idag att det regnade ute, men det är mysigt att ligga i sängen och höra regnet.. Men till sist va jag tvungen att gå upp. just nu så väntar jag på att maten ska blir klar och sen vet jag inte vad som händer? men enligt mig blir det nog film mys med tanke på vädret. dock måste jag bara ladda ner filmer först. Det skulle ni ju kunna hjälpa mig med? FILMTIPS TACK!

Igår åkte mamma och jag till Timmernabben (Nabben) för att fira Maja som fyllde 18. Vi käkade och lite, sjöng faktiskt karaoke, *pinsamt* vi åkte hem vid halv sju och sen på kvällen åkte patricia och jag ut med Lindell och Kevin. HAHA åkte värsta skogsvägarna, till slut blev det läskigt när dom börja snacka om spöken och shit, hehehe... sen åkte vi ut på någon väg och kom till massa äckliga hus. Såg även massa djur, så vad ska man med kolmården till? haha
men nu ska jag ladda ner lite filmer. have a nice friday!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Scream 1, 2, 3 och 4!

2011-08-19 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0