det blir en filmkväll ikväll!

uuusch så dålig jag är på att skriva.. men har inte orkat och att min sladd till datorn funkar inte så jag kan inte lägga in bilder.. *suck*

Idag ringde mamma till någon i hultsfred om gymnasie intaget, och får besked om det i slutet av veckan och så ska vi åka på möte med Elisabeth Kling på måndag och prata om vad jag vill gå osv.. annars har de inte hänt ett piss idag.
helgen va kanon, iaf i fredags. På lördagen va det ganska dött så vi drog hem tidigt.
men nu ska jag kolla på ''Life as we know it'' har sett den innan men den är så sjukt bra så kan se den om & om igen.. så på med myskläderna och sen gosa ner sig i soffan med täcke & kudde.
Dock har det börjat åska nu, hatar verkligen de! satans läskigt.. hade man varit två hade det varit en kanon filmkväll!
Ska försöka komma igång med allt skrivande igen.. så ni vet hur allt ligger till. HEJS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0