-plugga-städa bilen-duscha.

gött och börja vid elva idag, dock skulle vi gått till 16.20 men vi fick håla sista timmen så tog halv fyra bussen..
idag har de inte hänt något speciellt, men vi fick en läxa som vi ska vara klara med imorgon och som jag inte fattar ett skit om?
Imorgon ska vi ta sånt där ID-kort, händer inget speciellt så.. ska dock ta och städa mammas bil sen efter jag fixat läxan, (om jag nu gör de) och sen hoppa in i duschen. VIll verkligen att det ska vara torsdag så vi får datorerna men dock inte att vi ska ut och gå eller ngt med alla BF klasserna..
får hoppas det inte blir så himla varmt imorgon & på torsdag som det va idag, fan trodde jag skulle smälta.. uscha!
eller är det bara jag som har fel kläder på mig?
LÄNGTAR TILL FREDAG!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0